Umeshu Genshu to wyjątkowy trunek o pojemności 0,72L i mocy 19,7%, który łączy w sobie tradycję i unikalność japońskiego procesu produkcji sake.
Jest to starannie wyselekcjonowane sake, które jest dojrzewane z umeboshi - zielonymi owocami śliwy japońskiej. Owoc ten jest znany ze swoich zdrowotnych właściwości i jest częstym składnikiem kuchni japońskiej. Proces maceracji trwa co najmniej rok, co pozwala na połączenie smaków i aromatów sake i umeboshi.
Akashi Tai Shiraume Ginjo Umeshu Plum Sake to prawdziwa perła z bogatą historią i tradycją. Ta specjalna sake jest produkowana w regionie Hyogo w Japonii, gdzie uprawia się najlepsze owoce do produkcji sake.
Cena:104,99 zł
Opinie o produkcie (0)
Wyświetlane są wszystkie opinie (pozytywne i negatywne). Nie weryfikujemy, czy pochodzą one od klientów, którzy kupili dany produkt.
Pliki cookies i pokrewne im technologie umożliwiają poprawne działanie strony i pomagają nam dostosować ofertę do Twoich potrzeb. Możesz zaakceptować wykorzystanie przez nas wszystkich tych plików i przejść do sklepu lub dostosować użycie plików do swoich preferencji, wybierając opcję "Dostosuj zgody".
W tym miejscu możesz określić swoje preferencje w zakresie wykorzystywania przez nas plików cookies.
Te pliki są niezbędne do działania naszej strony internetowej, dlatego też nie możesz ich wyłączyć.
Te pliki umożliwiają Ci korzystanie z pozostałych funkcji strony internetowej (innych niż niezbędne do jej działania). Ich włączenie da Ci dostęp do pełnej funkcjonalności strony.
Te pliki pozwalają nam na dokonanie analiz dotyczących naszego sklepu internetowego, co może przyczynić się do jego lepszego funkcjonowania i dostosowania do potrzeb Użytkowników.
Te pliki wykorzystywane są przez dostawcę oprogramowania, w ramach którego działa nasz sklep. Nie są one łączone z innymi danymi wprowadzanymi przez Ciebie w sklepie. Celem zbierania tych plików jest dokonywanie analiz, które przyczynią się do rozwoju oprogramowania. Więcej na ten temat przeczytasz w Polityce plików cookies Shoper.
Dzięki tym plikom możemy prowadzić działania marketingowe.
Wyświetlane są wszystkie opinie (pozytywne i negatywne). Nie weryfikujemy, czy pochodzą one od klientów, którzy kupili dany produkt.